Πέμπτη 24 Απριλίου 2008

BMW M3 Hamann Edition

image

Με το σύνθημα "δεν υπάρχει τίποτα που να μην… γίνεται" ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος Hamann μεταμορφώνει τη νέα BMW M3 σε πύραυλο εδάφους με μηχανολογικές και αισθητικές επεμβάσεις.

Μηχανική Ντόπα
Η απάντηση δόθηκε από τη Hamann, η οποία παρουσίασε δύο βελτιωτικά πακέτα που "ντοπάρουν" τον ήδη πετυχημένο 4λιτρο V8 κινητήρα των 420 ίππων που εξοπλίζει η BMW τις M3.
Στο πρώτο κιτ βελτίωσης μέσω του επαναπρογραμματισμού του εγκεφάλου αυξάνεται η απόδοση του κινητήρα κατά 15 ίππους και πλέον αγγίζει τα 435 άλογα. Παράλληλα στη ροπή των 400 Nm προσθέτονται ακόμη 25 Νm (συνολικά 425 Νm) και το αυτοκίνητο μετατρέπεται σε αγρίμι. Όσο γι’ αυτούς που με την αγορά της Μ3 παραπονιούνται για τον ηλεκτρονικό κόφτη που… σταματάει το αυτοκίνητο στα 250 χιλιόμετρα, τη στιγμή που οι περισσότερες Porsche συνεχίζουν, η Hamann τους ανακουφίζει, αφού τον μετέφερε στα 300 χλμ!
image 
Το δεύτερο κιτ αναβάθμισης της Hamann πάει ακόμη ένα βήμα πιο μπροστά σε σχέση με το πρώτο. Το σύστημα εξαγωγής αλλάζει, καθώς αγωνιστικές εξατμίσεις (και καταλύτης) από ανοξείδωτο χάλυβα διαδέχονται τις εργοστασιακές. Έτσι, η ροπή αυξάνεται κατά 48 Nm (φτάνει πλέον τα 448 Νm) και το μοτέρ αποδίδει 455 ίππους (35 άλογα περισσότερα σε σχέση με το αυτοκίνητο παραγωγής). Όσο για την τελική ταχύτητα ο κόφτης κάνει πλέον τη δουλειά του στα 320 χλμ (!) και η M3 στο πέρασμά της ξεσηκώνει τους πάντες με τον εκκωφαντικό της ήχο.
Χα(ρ)μα(ν)... ιδέσθαι

Οι παραπάνω ενισχυμένες επιδόσεις της Μ3 (Ε92) δεν θα μπορούσαν να μην συνδυαστούν και από την ανάλογη εμφάνιση. Η Hamann, που έχει δημιουργήσει παράδοση σε βελτιώσεις BMW, χωρίς υπερβολές έβαλε απλά και εκεί τη σφραγίδα της με κάποιες εξωτερικές και μελετημένες επεμβάσεις. Και αναφέρουμε μελετημένες, αφού στόχος δεν ήταν μόνο η πιο άγρια εμφάνιση της M3, αλλά και η βελτίωση στον τομέα της αεροδυναμικής.
Το πλήρες bodykit περιλαμβάνει τα σπόιλερ εμπρός και πίσω, τα πλαϊνά μαρσπιέ και τις δύο αεροτομές (οροφής και πορτμπαγκαζ), ενώ οι πελάτες δεν χρειάζεται να ανησυχούν, αφού όλα τα κομμάτια… κουμπώνουν πάνω στο εργοστασιακό μοντέλο χωρίς μετατροπές.

imageimage

Πάντως, επειδή η Hamann ήθελε να ικανοποιήσει ακόμη και τα πιο περίεργα γούστα δίνει τη δυνατότητα στους κάτοχους της M3 να επιλέξουν και νέες ζάντες αλουμινίου, οι οποίες είναι διαθέσιμες σε 19 ίντσες (με διαστάσεις ελαστικού 245/35 μπροστά και 265/35πίσω) και 20 ιντσών (με διαστάσεις ελαστικού 245/30 στους μπροστινούς τροχούς και 295/25 στους πίσω).
Με το όνομα "ANNIVERSARY I" και "ANNIVERSARY I BLACK LINE" οι πελάτες έχουν τη δυνατότητά να διαλέξουν τις πολυάκτινες κλάσικές διαιρούμενες ζάντες της εταιρίας που ικανοποιούν όλα τα γούστα σε ασημί και μαύρο χρώμα αντίστοιχα. Παράλληλα, υπάρχει και η λύση της πανέμορφης… τριμελής ζάντας "EDITION RACE", η οποία είναι ότι πιο ελαφρύ έχει να παρουσιάσει η Hamann με τον ιδανικό συνδυασμό τιτανίου και αλουμινίου.


image image

Ανάτρηση και φρένα...
Η βελτίωση της Hamann στη νέα M3 δεν σταματάει όμως μόνο εδώ. Προσφέρει και πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση που ενισχύει την πιο σπορτίφ άποψη του οχήματος και την άνεση των επιβατών ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος, αφού το εμπρός μέρος χαμηλώνει μέχρι 25mm και το πίσω μέχρι 15 mm.
Με βάση την αύξηση της ιπποδύναμης (από 400 ps στα 455) και την τελική ταχύτητα (από 250 στα 320 χλμ) έγιναν και οι κατάλληλες παρεμβάσεις στο σύστημα πέδησης. Η Hamann φρόντισε να εφοδιάσει την Μ3 με διάτρητους αεριζόμενους εσωτερικά δίσκους (405x34 mm μπροστά και 380x28 mm πίσω), οι οποίοι μαζί με τις εξαπίστονες (εμπρός) και τετραπίστονες (πίσω) αλουμινένιες δαγκάνες… στριμώχνονται μέσα στις ζάντες.
Στο εσωτερικό της Μ3 ο φημισμένος γερμανικός βελτιωτικός οίκος δεν παρέλειψε να βάλει το… χεράκι του. Τα απαραίτητα αξεσουάρ όπως αλουμινένια πενταλ, λεβιέδες ταχυτήτων και χειρόφρενου δίνουν μια ξεχωριστή αίσθηση, ενώ για όσους επιθυμούν ακόμη πιο αγωνιστικές… πινελιές υπάρχει και το "HAMANN INTERIEUR SET CARBON" όπου η κεντρική κονσόλα… ντύνεται με ανθρακονήματα.

image

imageΤέλος, για Τέλος, για αυτούς που θέλουν να μην τους λείπει τίποτα η Hamann φρόντισε και διαθέτει προς πώληση μέχρι και δικά της πατάκια.
Αφήσαμε τελευταία τη… λυπητερή και εντελώς πληροφοριακά αναφέρουμε ενδεικτικά μερικές από τις τιμές που ισχύουν επί γερμανικού εδάφους.
- Δεύτερο κιτ μηχανικής βελτίωσης (με πλήρες σύστημα εξαγωγής): 6.300 Ευρώ.
- Body kit: 2500 ευρώ
- Ανάρτηση: 3000 ευρώ
- 20αρες Ζάντες «EDITION RACE» μαζί με τα κατάλληλα ελαστικά: 7600 ευρώ.
BMW M3 - Hamann
Κινητήρας: V8
Κυβισμός: 3.999 κ.εκ
Ιπποδύναμη: 455 ίπποι στις 8300 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 448 Nm έως τις 6300 σ.α.λ.
Βάρος: 1645 κιλά
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτ.
Τελική ταχύτητα: 320 χλμ./ώρα
BMW M3
Κινητήρας: V8
Κυβισμός: 3.999 κ.εκ
Ιπποδύναμη: 420 ίπποι στις 8300 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 400 Nm έως τις 3900 σ.α.λ.
Βάρος: 1645 κιλά
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτ.
Τελική ταχύτητα: 250 χλμ.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΒΜW M3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Tracy McGrady

Highlights