O Λιούις Χάμιλτον κατέκτησε τον τίτλο και έγινε ο νεότερος πρωταθλητής της ιστορίας γιατί ο Γκλοκ "έμεινε" από ελαστικά λίγα μέτρα πριν το τέλος, στον ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟΤΕΡΟ αγώνα της χρόνιας. Στο τελευταίο GP ο Φελίπε Μάσα έκανε επίδειξη δύναμης κατακτώντας την πρώτη θέση αλλά ο Χάμιλτον είχε το... κοκαλάκι της νυχτερίδας και έδωσε "πικρή" γεύση στη νίκη του Βραζιλιάνου.
Ο 23χρονος Βρετανός κατέκτησε την πέμπτη θέση που του "χάρισε" ο Τίμο Γκλοκ που σχεδόν σταμάτησε τον αγώνα του στην τελευταία στροφή από πρόβλημα στα ελαστικά!
Η Ferrari ανακηρύχθηκε για ακόμη μία χρονιά πρωταθλήτρια ομάδα κατακτώντας τον 16ο τίτλο στην ιστορία της στους κατασκευαστές κάνοντας το 1-3 στον τελευταίο αγώνα.
Με δάκρυα στα μάτια πανηγύρισε ο Μάσα που έχασε ένα τίτλο που τον άξιζε όσο και ο τυχερός Λιούις Χάμιλτον.
Αναλυτικά οι χρόνοι και η κατάταξη ΕΔΩ
Άνοιξαν οι ουρανοί πριν τα φώτα
Δύο λεπτά πριν την εκκίνηση οι ουρανοί στην Βραζιλία άνοιξαν και ξέσπασε καταιγίδα στην πίστα με αποτέλεσμα να δοθεί παράταση 10 λεπτών για την έναρξη του αγώνα. Η ξαφνική αυτή αλλαγή των καιρικών συνθηκών άλλαξε τα δεδομένα και τα όποια σχέδια είχαν κάνει στον τομέα της στρατηγικής οι ομάδες πήγαν... περίπατο.
Τα μονοθέσια άλλαξαν ελαστικά και οι μηχανικοί έτρεχαν να προλάβουν να μετατρέψουν τις ρυθμίσεις των αυτοκινήτων για βρεγμένο οδόστρωμα. Ο καιρός όμως δεν είχε πει την τελευταία του λέξη και η βροχή που έπεφτε με αμείωτο ρυθμό σταμάτησε κατά τη διάρκεια της παράτασης της εκκίνησης. Αν μη τι άλλο ο σημαντικότερος αγώνας του πρωταθλήματος ξεκίνησε με τον πλέον δραματικό τρόπο καθώς η πίστα σε μερικά σημεία ήταν βρεγμένη και σε άλλα εντελώς στεγνή!
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα...
Τα μονοθέσια ήταν έτοιμα πλέον για την μεγάλη εκκίνηση και όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν η... μάχη ξεκίνησε. Ο Μάσα έφυγε πολύ καλά από την πρώτη θέση με τον Τρούλι να ακολουθεί πίσω του, τον Ραϊκόνεν να κρατά την θέση του και τον Χάμιλτον να στρίβει στην πρώτη στροφή έχοντας τον Κοβαλάινεν να τον... προσέχει. Ο Φιλανδός όμως δεν έμεινε για πολύ στην θέση του καθώς τόσο ο Φέτελ όσο και ο Αλόνσο τον πέρασαν πολύ γρήγορα και έφτασαν πίσω από τον Λιούις Χάμιλτον.
Στις πιο πίσω θέσεις ο Πικέ με τον Κούλθαρντ εγκατέλειψαν πριν συμπληρώσουν τον πρώτο γύρο αναγκάζοντας τους αγωνοδίκες να επιβάλουν αυτοκίνητο ασφαλείας. Αμφότεροι οι δύο πιλότοι ήταν πολύ άτυχοι καθώς ο Πικέ σίγουρα δεν ήθελε να εγκαταλείψει μέσα στην πατρίδα του, ενώ για τον Σκωτσέζο το τελευταίο του GP τελείωσε πολύ νωρίς.
Αλλαγή ελαστικών εντυπωσιακά γλιστρήματα
Όσο πέρναγε η ώρα η πίστα έδειχνε να στεγνώνει και τα πρώτα μονοθέσια άρχισαν να επισκέπτονται τα pit για στεγνά ελαστικά. Αμέσως μετά τους... μικρούς ακολούθησαν και οι πρωτοπόροι. Μετά το πρώτο pit stop η κατάταξη έφερνε τον Μάσα πρωταθλητή καθώς ο Χάμιλτον είχε πέσει στην έβδομη θέση με τον Βραζιλιάνο να βρίσκεται στην πρώτη.
Η αλλαγή των ελαστικών έφερε και τα πρώτα εντυπωσιακά γλιστρήματα ειδικά στην κατηφόρα μετά την ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Μάσα, Χάμιλτον, Τρούλι και πολλοί ακόμα έδιναν τις δικές τους μάχες με το τιμόνι τους αφού η άσφαλτος δεν ήταν έτοιμη να δεχθεί τα στεγνά ελαστικά.
Όταν οι πιλότοι προσαρμόστηκαν στις νέες συνθήκες ο Χάμιλτον “ανάγκασε” τους ανθρώπους στα pit της Mclaren να ξεσπάσουν σε πανηγυρισμούς όταν πέρασε τον Φιζικέλα στον 17ο γύρο και πήρε την 5η θέση που του έδινε τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή με ένα μόλις βαθμό διαφορά από τον Μάσα.
Επίδειξη δύναμης από Μάσα...
Ο Βραζιλιάνος στην κορυφή της κούρσας έκανε επίδειξη δύναμης κάνοντας συνεχόμενους γρήγορους γύρους, εκτοξεύοντας την διαφορά από τον δεύτερο Αλόνσο στα 6, δευτερόλεπτα μέσα σε 3 γύρους. Την ίδια ώρα ο Λιούις Χάμιλτον από την τέταρτη θέση έκανε αυτό ακριβώς που χρειαζόταν. Οδηγούσε προσεκτικά το μονοθέσιό του, χωρίς να πιέζει και “κατάπινε” τα χιλιόμετρα που θα τον έφερναν όλο και πιο κοντά στον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο.
... τυχερός πρωταθλητής ο Χάμιλτον
Ο Χάμιλτον όμως έδειξε πάλι σημάδια ανέτοιμου πρωταθλητή. Ο Φέτελ τον πέρασε δύο γύρους πριν το τέλος και ενώ η βροχή είχε κάνει την εμφάνισή της στην πίστα. Ο Μάσα που έπαιρνε την καρό σημαία ήταν εκείνη τη στιγμή πρωταθλητής αλλά τίποτα δεν είχε τελειωσει. Η τύχη ήθελε τον Χάμιλτον στην πρώτη θέση και λίγα μέτρα πριν το τέλος ο Γκλοκ έκανε στην άκρη (μετά από πρόβλημα στα ελαστικά) στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού "χαρίζοντας" την 5η θέση στον Βρετανό. Ο Γερμανός δεν είχε αλλάξει ελαστικά με αποτέλεσμα να τον περάσουν σαν σταματημένο οι Φέτελ και Χάμιλτον στην τελευταία στροφή!
Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2008
Το πρωτάθλημα στο Χάμιλτον
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου